Bioveta SK Team na návštěvě sídla společnosti v Ivanovicích na Hané
Hlavní stránka Novinky Aktuality Bioveta SK Team na návštěvě sídla společnosti v Ivanovicích na Hané
15.8.2024
Slovenští veterináři si většinou berou zasloužené volno a začátkem srpna se situace trochu zpomalí... To však nebyl případ týmu Biovety SK. Do týmu nedávno přibyli dva noví členové, a tak slovenský tým obdržel pozvání od marketingového a obchodního ředitele, Ing. Marka Vystavěla, k návštěvě centrály společnosti Bioveta v Ivanovicích na Hané v České republice.
Pro dva nové obchodní zástupce Katarínu a Dušana to byla vůbec první příležitost navštívit prostory společnosti. Pro další dva zkušenější kolegy to byla chvíle, kdy se mohli znovu spojit s dlouholetými přáteli a kolegy a posoudit pokrok dosažený od jejich posledního pobytu.
Český tým připravil pro hosty dva intenzivní, znalostně i zážitkově bohaté dny plné školení a networkingu. Specializovaní produktoví manažeři pokrývali různá produktová portfolia: prasata, skot, psi a koně, do kterých přenesli své znalosti související s problematikou infekčních chorob, vakcín a farmaceutických produktů. Tým Biovety SK mohl naplno využít neuvěřitelného množství praktických zkušeností produktových manažerů, protože všichni tři (Dr. Raška, Dr. Paukner a Dr. Hoikhman) mají v příslušných segmentech dlouholetou praxi.
Produktový manažer pro portfolio koní, Dr. Hoikhman a slovenský tým byl naprosto nadšen, když se k tomuto konkrétnímu setkání připojil velký nadšenec do koní a jezdectví, ředitel společnosti Ing. Libor Bittner, CSc.
Dalším atraktivním bodem návštěvy byla mimořádně zasvěcená exkurze do výrobních prostor Biovety. Slovenský tým měl možnost nahlédnout do samého počátku výrobních procesů až po chladírenské skladování a expedici finálních produktů. Zde tým měl možnost vidět i boxy s produkty určené pro Slovensko, což jistě pozitivně obohatilo jejich vnímání prodávaných produktů. Sami se přímo přesvědčili o vysoké technické úrovni výroby a bezpečné expedici, kterou budou schopni garantovat i svým klientům.
Dvoudenní návštěva byla zakončena nahlédnutím do tématu prodejních dovedností. Porovnáním dvou populárních metodologií zabývajících se různými fázemi prodejního procesu bylo týmu připomenuto, jak se zákazníci rozhodují, jaké jsou fáze prodejní návštěvy, jakou roli hrají emoce zákazníků, způsoby řízení potřeb zákazníků ve vztahu na vlastnosti a výhody produktu atd.
Tým Bioveta SK odešel ze školení unavený a se spoustou nových rezonujících informací, které měli v tomto krátkém období možnost vstřebat. Nicméně díky tomu jsou více odhodlaní a připravení sdílet všechny nově nabyté znalosti se svými zákazníky.